Kirtan består av traditionella mantras (ljudvibrationer), som vi sjunger tillsammans tyst eller högt. Du behöver ingen tidigare erfarenhet eller melodisk röst. Allt du behöver är ett öppet hjärta och sinne. Genom upprepning av mantras skapas en atmosfär och ett inre tillstånd och som möjliggör en upplevelse av meditation och frigörandet av mental och emotionell stress. Varmt välkommen Fredag 24/2 18.30 – 19.45!

Lärare: Johanna Olsson – Yoga- och meditationslärare enligt Satyananda Yoga Sverige.
Åsa Larsson – Yoga- och meditationslärare enligt Satyananda Yoga Sverige, och driver Skellefteå Yogaskola.

Plats/lokal:  Klassen hålls enbart i yogasalen. Storgatan 26, i samma hus som Lindberg Reklam AB. Obs: ingen parkering på innergården.

Anmälan och mer information: www.skellefteayogaskola.se Eller via e-post till asa@skellefteayogaskola.se, eller sms: 073 – 158 71 01.

Tips: För att undvika att mejlutskick från Skellefteå Yogaskola hamnar i skräpposten lägg gärna till oss i din kontaktlista. Vill du få vårt nyhetsbrev med aktuella yogahändelser registrera dig här:  Nyhetsbrev

Hör gärna av dig om du har någon fundering.

Åsa Larsson Skellefteå Yogaskola
Johanna Olsson  Umeå Yogaskola