Vi väljer att flytta fram Yoga & soundhealing till fredag 13e maj, pga. snöovädret som väntar (Ida behöver köra bil från Umeå).

Då kommer Ida Prem Geetam från Umeå till Skellefteå Yogaskola och vi håller yoga & soundhealing. Vi gick yogalärarutbildningen tillsammans och jag är så glad att hon vill komma! Hon har nyligt kommit tillbaka från sin vistelse på ashram i Indien. Klangskålar har använts i meditationer sedan urminnes tider och det sägs att vibrationerna från skålarna kan lösa upp blockeringar, stilla våra tankar och hjälpa kroppen att komma i balans.

• Yoga och soundhealing – fredag 8 april. Lugna yogaövningar för att frigöra spänningar i kropp, sinne och andning. Därefter får du lägga dig ner under en varm filt och uppleva ett avslappnande och helande klangbad. Ida Prem Geetam är yogalärare och författare och har under dom senaste åren valt att fördjupa sig inom meditation och Sound Healing.

”What makes us feel drawn to music is that our whole being is music: our mind and body, the nature in which we live, the nature which has made us, all that is beneath and around us, it is all music”.
                                                                            – Hazrat Inyat Khan, Sufi Master

Datum: framflyttad till fredag 13 maj kl. 18.00 – 20.15
Pris: 490 kr
Nivå: Du behöver inga förkunskaper, en klass som passar alla, såväl nybörjare som den med erfarne.

Delta på plats i yogasalen:

ANMÄLAN Yoga & soundhealing

eller via e-post: asa@skellefteayogaskola.se eller sms/ring Åsa 073-158 71 01.

Covid – 19:  Läs gärna mer här

Tips: För att undvika att mejlutskick från Skellefteå Yogaskola hamnar i skräpposten lägg gärna till oss i din kontaktlista. Vill du få vårt nyhetsbrev med aktuella yoga händelser registrera dig här: Nyhetsbrev

Hör gärna av dig om du har någon fundering.

Vi hälsar Dig varmt välkommen!
Åsa Larsson/Skellefteå Yogaskola
Ida Ma Prem Geetam/Ma Prem Geetam