Varmt välkommen att prova klassisk yoga enligt Satyananda Yoga traditionen – Gratis intro & provlektion onsdag 16/3!

Delta i yogasalen eller live online via Zoom.

Du introduceras i klassisk yoga enligt Satyananda Yoga traditionen lektionernas upplägg. Vi utövar mjuka, lugna asanas/fysiska positioner, pranayama/andningsövning och en liggande djupavslappning – Yoga nidra enligt Satyananda Yoga traditionen. Satyananda yoga passar för alla människor och ger redskap till hälsa, sinnesro, inspiration och livsglädje. Kallas även holistisk yoga eller helhetsyoga utifrån att den inkluderar alla de fem klassiska yogaformerna, koncentration och meditation. De ger var och en möjlighet till främst ökad medvetenhet, närvaro, mental träning i form av attityder och avslappning.

Nivå: Passar både dig som är nybörjare och även för dig med erfarenhet av yoga.

Datum: Onsdag 16/3, kl. 18:00 – 19:30.

Lärare: Åsa Larsson, diplomerad Yoga- och meditationslärare enligt Satyananda Yoga Sverige.

ANMÄLAN
Eller via e – post: asa@skellefteayogaskola.se, eller sms/ring
073 – 1587101. Obs mejl från Skellefteå Yogaskola kan hamna i skräpposten.

Att tänka på: ha gärna löst sittande kläder och ät inte en större måltid senare än 3 – 4 timmar före lektionen. Använd helst inte mycket dofter. Stäng även av mobilen innan lektionen.

*Det finns yogamattor, filtar och kuddar i lokalen att låna.

Tips: För att undvika att mejlutskick från Skellefteå Yogaskola hamnar i skräpposten lägg gärna till oss i din kontaktlista. Vill du få vårt nyhetsbrev med aktuella yogahändelser registrera dig här: Nyhetsbrev

Covid – 19
Vi är noga med att följa Folkhälsomyndighetens riktlinjer och rekommendationer. Vi fortsätter hålla fast vid de förebyggande åtgärderna med att vara extra noggrann med rengöring och desinficering. Vi rengör mattorna efter varje klass, byter filtarna. Önskar du ta med egen yogamatta och filt går det bra. Förutom att du kan välja att delta live online via zoom får du även vid kurserna varje klass som en videoinspelning som du kan nyttja hur många gånger du vill.  Läs gärna mer här: Trygghetspolicy covid – 19

Hör gärna av dig om du har några funderingar!

“Any effort in the direction of yoga never goes in vain; even a little yogic practice will bear fruit… Even a little practice for a short period will give more strength, more peace, more joy and more knowledge.”
                                                                                                                                                                        – Swami Satyananda Saraswati

//Åsa Larsson