Skellefteå Yogaskola hälsar dig varmt välkommen – Yoga Lördag 17/10, kl: 10.30 – 12.15 – Drop in eller föranmäl dig för att säkra din plats.

Det går även bra att ta igen missade tillfällen.

“Everyone is striving for peace of mind, and happiness. This will come with yoga”.

Swami Satyananda

Satyananda yoga passar för alla människor och ger redskap till hälsa, sinnesro, inspiration och livsglädje. Kallas även holistisk yoga eller helhetsyoga utifrån att den inkluderar alla de fem klassiska yogaformerna, koncentration och meditation. De ger var och en möjlighet till främst ökad medvetenhet, närvaro, mental träning i form av attityder, avslappning.

Varje yogaklass börjar alltid med asana – kroppspositioner som sedan följs av pranayama – andningstekniker. Vi tillämpar en liggande djupavslappningsteknik – yoga nidra och avslutar med en kortare sittande meditation.

Nivå: Grundläggande/bas nivå. Passar både dig som är nybörjare och för dig med erfarenhet av yoga.

Lärare: Åsa Larsson, diplomerad Yoga- och meditationslärare enligt Satyananda Yoga Sverige.

Datum & tid: Lördagar kl:10.30 – 12.15. Datum för oktober; 17/10, 24/10 och 31/10 – Datum under november och december kommer att läggas ut på hemsidan senare.

Pris: 145 kr per tillfälle. Pensionärer (över 65 år) och studenter 10 % rabatt (med CSN kort). Det går även bra att ta igen missade tillfällen. Betalning: Du kan betala vid tillfället, eller innan via swishnr: 123 252 58 14 eller via bg. nr: 5212-6380 Skellefteå Yogaskola/Åsa Larsson. Du får ett skrivet kvitto av mig vid kurstillfället. Ange namn och vilken yogaklass när du betalar. Säg till mig om du vill betala via faktura.

Drop in eller föranmäl för att säkra din plats  – anmälningsformuläret på hemsidan www.skellefteayogaskola.se eller e – post: asa@skelleftayogaskola.se, eller sms: 073- 1587101.

Skulle du få förhinder att delta avbokar du din plats, gärna senast två timmar innan, via e-post; asa@skellefteayogaskola.se eller via sms/ring tel: 073 – 1587101.

Lokal: Storgatan 26, i samma hus som Lindberg Reklam AB. Cykelparkering finns vid kortsidan av huset (riktningen in mot stan). Bilparkeringsmöjligheter finns längs Tjärhovsgatan och Nordanå (södra Lasarettsvägen är avstängd just nu pga. vägomläggning).

Corona: Under coronapandemin är det ett mindre antal deltagare vid varje klass, cirka 8 – 9 deltagare istället för ca 15 – 16 som lokalen rymmer. Vi följer Folkhälsomyndighetens råd och riktlinjer. På hemsidan under Hem finns aktuell information.

Hör gärna av dig om du har några frågor.

Varmt välkommen 🙏🧡!